Servicemelding Voor het melden van storingen zijn wij telefonisch op werkdagen te bereiken van 08.00 tot 16.30 op 0344-642475. Het is ook mogelijk om een mail te sturen naar service@flier.nl, maar als u het onderstaande formulier invult kunnen wij u sneller en effectiever van dienst zijn. Heeft u een storing of noodgeval, waarbij u direct onze hulp nodig heeft, buiten kantooruren? Dan kun u contact opnemen met onze hulpcentrale SMC op 0344-678552. Helaas moeten wij daarbij aangeven dat we voor de service buiten kantooruren een ander tarief moeten rekenen dan u van ons gewend bent. Servicemelding zakelijk of privé* Zakelijk Privé Bedrijfsnaam* KVK nummer* Btw-nummer* Voornaam* Achternaam* Straat en huisnummer* Extra adrestoevoeging Postcode* Plaats* E-mailadres* Telefoon*Onderwerp servicemelding* Specieke omschrijving*Bestand (foto of bestand) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 2 MB, Max. aantal bestanden: 3.