“Het contact tussen Flier en Bricorama kwam tot stand na een aanbeveling van een andere franchiser”, vertelt Ooms. “De aanwezige ervaring bewees zich meteen en inmiddels hebben we er samen een flink aantal restyle- en nieuwbouwprojecten op zitten. Het fijne van Flier is dat ze niet alleen elektrische installaties en verlichting doen, maar ook alarm, CV, data en luchtbehandeling.”
“Flier is misschien niet de enige totaalinstallateur, maar ze blinken echt uit door hun ongekend hoge serviceniveau. Het is altijd persoonlijk en no-nonsens, niet alleen op directieniveau maar ook met de monteurs op de werkvloer. Ik ervaar dit als zeer prettig. Daar komt bij dat ik 24 uur per dag een beroep op ze kan doen. Dit betekent dat de continuïteit van onze winkels, die elke dag opnieuw open moeten gaan, is verzekerd”, aldus Ooms.
“In de retail is het een gegeven dat planningen nooit kloppen, terwijl de openingsdatum van een nieuwe winkel vaststaat”, weet Ooms. “Dit vraagt de nodige flexibiliteit van onze samenwerkingspartners. Het is mooi om te zien hoe Flier dan alle zeilen bijzet om de klus geklaard te krijgen. Terwijl de winkelinrichters al klaar staan om de stellingen naar binnen te rijden, klimt de directie desnoods zelf op de steiger om de laatste lampen erin te draaien.”
“Wat ik ook als een absolute meerwaarde van Flier beschouw, is de wijze waarop ze met ons meedenken. Dit leidt niet zelden tot andere, betere oplossingen die ook prijstechnisch in ons voordeel werken. Flier ontzorgt ons dus niet alleen met service, maar bewijst zich ook met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.”